Det finns många fördelar med att ha ett konto i Adviseras Hjälpcenter, utöver möjligheten att se fler artiklar kan du också spåra statusen och historiken för ärenden du haft tillsammans med vår support.
Konton går endast att skapas om du redan är registrerad som en slutanvändare i vårt system, och vi har gjort kopplingen till en aktiv kundbild från vår sida. Har du redan haft några ärenden med oss är du troligen redan registrerad.
För att logga in trycker du på "Logga in" i det övre högra hörnet på hemsidan.
Du kommer då mötas av en separat inloggningssida, om du inte har loggat in tidigare trycker du på "Skaffa lösenord" under inloggningsknappen. Om dina tidigare ärenden med oss har hanterats genom ert Microsoft- eller Google-konto kan du också logga in genom dessa konton.
När du tryckt på "Skaffa lösenord" blir du ombedd att ange din e-postadress.
När du angett din e-postadress kommer du att få ett mail med en länk för lösenordsåterställning.
När du öppnar länken behöver du ange ett nytt lösenord, lösenordet måste innehålla minst 5 tecken,
måste innehålla färre än 128 tecken och måste skilja sig från e-postadressen.
Efter du loggat in får du nu möjligheten att se alla lösenordsgömda artiklar, och även spåra statusen på dina egna förfrågningar du har tillsammans med oss.
Lyckas du inte aktivera ditt konto? Kontakta vår support, så hjälper vi dig vidare!
Relaterad till
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.